Sabtu, 18 Jun 2011

Video Sepah Minggu-12.



Boleh klik SEPAH kalau nak tengok video kat youtube... =)


SEPAH terbaik!! serius cakap memang best gila... kalau tengok konfem senak perut gelak, mata berair gelak punya pasal. Memang dulu kini dan selamanya... wah, melebih lak aku... hehe... aku minat SEPAH. SEPAH tak macam group lain, tiap2 minggu konsisten sebabnya tiap2 kali aku tengok mesti gelak tak ingat sampai adik aku cakap " Woi, dah2 la tu... gelak melampau2..." hahaha... nak buat macam mana bukan boleh tahan nak gelak...


Minggu 12 nie pun super awesome lawak jugak bagi aku. Tengok Jep... perghh! lawa kot... haha comei ja dia pakai tudung... shuib lagi tak boleh tahan. Adoii... tapikan satu ja la yang aku kureng berkenan sikit minggu nie... rasa macam tak polite lak kalau ajuk ustazah nie. Kan banyak lagi watak lain yang aku rasa SEPAH boleh ajuk. SEPAH kan Super Superb sure bolehnya... papa pun enjoy..=)


Thanks for read...

Tiada ulasan: