Isnin, 16 Mei 2011

Kucingku KadiaQ (i)

Ha... my akak a.k.a anis pahana ada request nak gambar dak kechik nie ri tu... yala, kan dia dok jauh nun di kutub selatan sana... dia rindu la kat adik kami yang bongsu tu, yang lain bapak lain mak mahupun lain spesis..=P nak tengoklah perkembangan budak tu... kalau telefon bukannya dia boleh cakap ya tak? so, biar lah gambar yang berbicara... acewahh... haha.

Dia suh aku upload dalam mukabuku (FB) tapi tahap kerajinan aku nak tunggu menatang alah tu upload gambar satu satu... aisehh, sangat tipis la... tak larat nak tunggu, internet lak slow bangat dehh. nie pun upload dalam blog perghh... berjam gak la... tu pasal aku upload sikit jer wokey...

So, aku dengan gigihnya pikir... baik aku upload dalam blog... ada gak menda nak tulis kan... dari biar blog nie kosong... hehe... tak pa la upload sikit-sikit no wei... bila-bila rajin lagi aku tambah lagi dua tiga keping... tak rajin tak tambah keping langsung...

Ok.... now... taraaaaa...
aku suka pic nie... comey..

bajet comey, bajet comey...

u wanna shake hand wif me??

bajet feeling habis lar nie.. caih..

main nyorok2 dengan aku masa nie.

Yer.. kakak ku...adikmu yang sekor nie tengah demam kepiluan. makan tak banyak, tidur tak lena, mandi tak langsung!

Penat jugak la aku suh dia nie posing  nak ambik gambar dia. elok dah posing comey, mata plak katup. Elok mata dah bulat comey, duduk bawah meja plak... adeii...

Tapi berkat usaha gigih aku akhirnya... boley la jugak ambik gambar dia nie, walaupun terpaksa aku pun turut berposing sama dengan dia sampai terbaring-baring atas lantai semata-mata nak ambik gambar dia nie... berbaloi la kot no... hehe..

Orang cakap dia makin gemuk. tapi aku tengok besar tu la jugak. makan tak banyak mana pun yang pelahap KidiaQ ja aku tengok... yang kat atas nie tidur ja memanjang. Hobi diakan. Keturunan. What can I say.

Hurmmm... tu ja kot. T aku upload lagi kalau rajin... insyaALLAH.

p/s : kulit dia tu dah sama warna dengan kusyen katt rumah... hahaha

Daaaaaaa...


p/s : ini entry recycle... atas permintaan seseorang yang suh tukar tajuk entry nie... dia cakap tajuk dulu tak sedap sebab tak ada nama kucing aku so, aku terpaksa mengepostkan entry nie lagi skali bagi menyedapkan tajuknya...kononya lah... hahaha... harap maklum... sekian terima kasih daun pegaga...


4 ulasan:

sekamar rindu berkata...

sangat comel kucing tuuuu..

NURUL ASYIKIN berkata...

nice 1 cik zana..
SUKAlah!!hee~ ^^
kirim salam dekat adik bongsu kamoo itu yewp!!HAHA..=)

do visit my blog!
http://shyie-kieyn21.blogspot.com/

zana berkata...

cik nurul : ok! t aku kim salam syg dkt dia...haha

zana berkata...

sekamar rindu : waa..yaka?? tima kasih! =D