Sabtu, 7 Mei 2011

Review aku terpilih lagi...!


mood : excited!!
Kalau hari tu tuah si Rayyan hari ni tuah Nuha pulak... =)

Alhamdulillah rezeki aku bulan april hari tu. Review buku aku dipilih lagi sekali. =) senyum sampai ke telinga la aku. Apa taknya dapat tambah lagi koleksi JEMARI SENI. Novel JS memang novel paling aku suka. Tanyalah adik aku, novel lain kalau dia nak baca memang aku bagi tapi kalau JS punya hahaha, mintak maaflah. =)


Hari tu review aku terpilih melalui buku Rayyan Fantasi. Kali ni melalui Surat Ungu Untuk Nuha. =)


macam biasa boleh ja klik gambar kat atas nie kalau nak ke blog ulatbuku tu... =)


Terima kasih ya Kak Wan dengan para juri semua sebab pilih review yang tak seberapa nie... bulan nie saya cuba tulis review lagi.


Hurmmm... nampak ayat last yang Kak Wan tulis tu?? 
"Jangan lupa tanggungjawab kalian untuk terus menghantar ulasan-ulasan terkini ya."


Err... saya tak pernah lupa... tapi masalah bila nak mula tulis ja mesti otak blurr tak tau kenapa sejak dua menjak nie saya diserang simptom nie. Tapi bila nak updated blog ok ja... bila nak buat review ja dia jadi balik... adesss (-_-") tengok contoh bulan lepas dah la... dua buku ja yang saya review... huhu... terukkan. Macam mana nak jadi pengulas yang baik kalau macam nie... (-_-") tapi nasib baiklah review saya masih sudi dipilih... (^_^)


Bulan Mei nie dah mula sibuk nak prepare barang nak sambung study. Harap sangat dapat tulis review buku lagi. Takut bila dah sibuk nak suai diri dengan tempat baru terus terbengkalai cabaran nie. Tak best la macam tu. Alang-alang dah masuk mulut. Biar sampai ke perut ye tak?? *peribahasa sendiri harap maklum.


Harap sangat la simptom otak beku nie cepat2 hilang... tidak tak ada idea nak tulis... hurmm... sebabnya la kan bila buat review tu biar ikhlas =) bukannya sebab "Ok bulan nie aku wajib hantar 10 review! wajib siap. Ayat tunggang langgang lantaklah. Janji hantar." Oo yah... sangat tak suka kalau ada Geng Lumba Baca yang fikir macam nie... sangat tak cool ya... Tapi tu pandangan saya lah... orang lain saya tak tahu... =)

p/s : harap sangat bulan Mei nie aku dapat hasilkan lebih banyak review yang berkualiti...


Kalau suka boleh like...^_^

4 ulasan:

Dear Yayah berkata...

wahh..bestnye blumba baca & review buku..hihi..baru tau ada..kihkih XD

zana berkata...

Ainnur~

mg best! hehe... boleh ja kalau ain nak join... sempat lagi tau. Cabaran 50 buku nie sampai hujung tahun nie.. =) jom la memeriahkan lagi cabaran nie.. hehe =D

Elly Jade berkata...

wahhh geng lumba baca rupanya
ni yg smngat ni..hehe

zana berkata...

pearl jade~

hehe...a'ah... kita nie kira teman seperjuangan la...hehe =P