Selasa, 17 Mei 2011

Kucingku KadiaQ (iii)

TRAVEL TO KUBANG PASU


Hari tu aku, adik dengan ayah aku gi ambik sepupu aku dekat sekolah asrama dia... MRSM Kubang Pasu... masa nak pi ri tu tiba-tiba lak 'adik' kecik aku yang bongsu tu balik dari meronggeng... haha... dia dok mengiau ja semedang... last2 ayah aku cakap bawak ja la awang nie sekali...



Tengok! ayah aku tengah bawak keta pun dia sibuk2 menyendeng kat tangan... bajet manja dengan comei la konon... *erkk, memang comei pun huhu...




Hahaha! buruk benor muka mu... time2 nie pun dok menjilat bulu dia lagi... lidah dia panjang lah tapi nipis ja...and and and sangat kasarrrr... hehe =)




Nie dok menyembang dengan ayah aku... eiowww ja memanjang... haha... yang ayah aku pun layan ja... dok lawan mengiaow la time nie... dua2 bunyi kucing... tapi aku tak tau la komunikasi depa dua nie sampai ka dak yala dah nama pun berlainan spesis... ngeh3...




Nie konon merajuk la... sebab aku angkat dia masa tengah 'menyembang' kencang dengan ayah aku tadi... haha... bukan apa, ayah aku dok bawak keta yang dia dok ajak menyembang dengan sibuk menyendang buat2 manja...tu yang aku angkat dia... pastu, tengok aku suh senyum paling ambik gambar pun x mau... merajuk! huh... tak sedar di untungnya kucing... =P




muka masam! "grrr, tension aku" kadiaQ


Waktu balik tu lagi best... macam2 gaya awang nie buat tapi batery handphone aku dah tinggal satu bar ja... (-_-") adesss... simpan dalam memory ingatan ja la... memory handphone tak dak... hehe. Bagus jugak bela dia nie... ada masa2 tu boleh lah senyum2 gelak2 tengok dia... buat main buat menyembang walaupun memang tau dia bukan paham pun apa yang kami cakap. Tapi bila dia respon "Eioww!" hahaha... rasa best, macam dia balas balik apa yang kita cakap kat dia... =) 


p/s : binatang peliharaan yang paling Nabi muhammad s.a.w. suka kucing lah...=)


2 ulasan:

auramurni berkata...

wahhhh!! comelnya awang..sy ada kucing dkt sme bulunya mcm awang nie..tp dh mati..huhu..

zana berkata...

murni~

la ya ka... x pa2... sabar2.. err, btw nm kucing nie bukan awang.. hehe nama dia muhammad kadiaQ hakim... =)