Selasa, 3 Mei 2011

Sutera Bidadari...

Novel terbaru RAM... Ramlee awang murshid daa... tu pun tak tau ka? ish3...

Memang aku tunggu-tunggu kan sangat kot... tak sabar nak beli.

Bagi aku novel thriller RAM la paling mantap sekali pergh... terbaik dari ladang lah...

Sebelum nie aku ada buat n3 pasal Ramlee Awang Murshid nie nak baca klik sini kat situ ada la senarai novel2 RAM nie... novel dia dah banyak buah dah nak masuk 20 dah kot tak silap aku... termasuk yang baru nie, Sutera Bidadari  21... banyak tu...




                        
                
     
     


         






            




Kan? kan? banyak kan... dah la tu... semua best-best. hehe, kalau dah suka tu semua baik-baik ja. Tapi memang betul pun... aku suka novel yang Ram tulis sebab dia suka tamatkan cerita dia dengan satu permulaan. Wah2.. aku rasa sapa2 yang minat baca novel dia setuju kot dengan ayat aku tu.

Novel terbaru dia tajuk Sutera Bidadari. Kesinambungan Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu, Hijab Sang Pecinta dan Cinta Sufi atau RAMians panggil tetralogi Bagaikan Puteri. hehe..

Tapi memandangkan nie dah yang ke-5 rasa-rasanya tak boleh panggil tetralogi lagi dah kena panggil PENTALOGI lak... haha... Wah, nie kalau ada sambungannya lagi mau jadi hexatologi plak kot... i like...
            



Video dekat atas nie video promo Sutera Bidadari. Boleh la tengok gambaran visual novel yang digambarkan oleh penulisnya sendiri RAM. Sangat best ok. aku tengok pun, ternganga kot... nie kalau betul-betul difilemkan novel-novel Ramlee Awang Murshid kompem meletup u...

Silap hari bulan merong mahawangsa pun surrender... ngeh3..

Apa-apa pun... tahniah dekat RAM atas novelnya yang terbaru... =)

p/s : koleksi dia tak lengkap lagi...huu.. pasrah2... tak pa sikit-sikit lama-lama jadi cukup la tu...

p/s/s : entry nie khas untuk kak long aku.. fatin.. hehe, dia pun minat juga RAM nie... mesti dia pun tak sabar2 nak beli nie... =D



4 ulasan:

ismiladyjaja berkata...

ooppps... "terbaek"... hehe :)

zana berkata...

ismiladyjaja~

terbaek terbaek terbaekkk... huhu =')

Ainnur Afiffah :) berkata...

minat eh RAM? hihi..bagus2

zana berkata...

Ainnur~

sangat minat222...! hehe. cita dia best2..=)