Rabu, 26 Oktober 2011

Kalau kucing dekat malaysia ada surat khabar sendiri...




Sumpah aku gelak berguling tengok pic nie... terus teringat dekat kucing aku... kadiaq... haha. Adoi comey betoi... nanti nak kena suruh kadiaq belajaq rajin2... kena ambik periksa SUK tu... dah macam SPM lak aku rasa... haha.


Btw, credit to my freind Cik Afiqah comey yang tag kan aku kat pic nie. Thanks fiqa... Kbai!
 
Wait2... dah alang2 post pasai kucing nie... buat peminat2 kucing cuba try tengok blog nie kucinganSTUDIO Sumpah best! kucing2 kat belog tu semua setai2... credit to cik Liyana yang perkenalkan aku dekat blog awesome tu... have a nice day you all... now I can say Kbai! ;)


4 ulasan:

msredcheesecake berkata...

Apsal la kucing tu lagi pandai dari msred? Hheee

zana berkata...

~msred

kucing zaman skrg moden. cerdik2 belaka. telan whiskas byk tu yg genius drpd mnusia...hehe

Mehmed - berkata...

kucing2..hehe

zana berkata...

~mehmed

kucing comel =)