Khamis, 6 Oktober 2011

Azlee Khairi Vs Ashraf Muslim


Rasa macam dah jumpa ja pengganti Ashraf Muslim....

Tapi still bagi aku Ashraf Muslim the best... =) yang baru nie pun ok, hensem pun hensem... * ah, sudah aura kegatalan dia dah menjelma! first time tengok dia berlakon dalam cerekarama sabtu bila ntah tak ingat.. Pusing Raya ka apa ntah tajuk dia tapi lebih kurang macam tu la... sekali tengok dia berlakon...

2 minit kemudian....



terus surf internet cari maklumat berkaitan AZLEE KHAIRI... hahaha gelojos benor...

dan hasilnya....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



tu ja yang teman dapat... kira ok la tu kan... amacam?? komen2...


Dia nie pelakon baru yang berbakat ya, kalau tak takkan first2 tengok dia berlakon aku dah minat? ingat senang aku nak minat artis2 nie... tapi aku rasa ramai ja yang tau pasal dia. Movie Ponti Anak Remaja dengan Ratu pun ada gak dia berlakon. KonPem tak lama lagi mesti dia fames ramai orang minat... cayalah... pastu adalah serba sikit search pasal dia punya bio, dia nie student UiTM Shah Alam dengan ambik kos skrin tak silap aku. Tau dari blog akak cun nie, Marya Hana silalah melawat blog akak lawa nie.. serius lawa tak tipu. =)


 Nie Ashraf Muslim... jangan nak terconfuse lak... =)



Kenapa aku rasa cam sama ja dua-dua orang nie?? 

Cik Nunu kalau baca like! wajibalngunnah ok... haha Cik Nurul and Cik Pahana... fine Ashraf Muslim dalam kenangan... haha... err, tapi2 rasa macam still minat ja kat Ashraf tu... hehe =P

Kalau minat dia gak boleh ja like...^_^


12 ulasan:

NADIAH MUHAMAD BASRI berkata...

sabo je laa :D xpa lah jnji hg bahagia sudaa :)

Amane Misa berkata...

btl ke lee ni...??nmpak smart semacam je..huhuu...:D

zana berkata...

nadiah~

seorg shbt akn sentiasa myokong shbtnya...hahaha minat ja wei...=) bkn apa pun..hehe

zana berkata...

amane~

betul la tu, pak cik google yg kasi..hehe, smart kn.. =)

Tanpa Nama berkata...

smpai wallpaper buh pic mamat tu =="
hang mmg la zana

zana berkata...

fien~

haipppp! shhhh....bocor habeh la rahsia aku ang nie...haha, dh tkq la wei, buh gmbq kadiaq balik...buah hati aku.. =)

NADIAH MUHAMAD BASRI berkata...

ya la, ako sokong hg suka kat mamat ape bende ntah nama dia, ahah! azlee..ngehngehngeh :P

zana berkata...

nadiah~

how could you...minat jer la...suka lain... ahaks... =)

tu pasal hang kwn yg baik! syg hang muahhh! hehe

NADIAH MUHAMAD BASRI berkata...

hehehe syg hg gakk muuahhh :D

zana berkata...

nadiah~

weee~~ i like, i like! =)

msredcheesecake berkata...

kenal ashraff muslim jer.... hhee

zana berkata...

msred~

tak pa...coming soon insyaallah kenal yg lagi sorang..hehe