Khamis, 28 April 2011

Ashraf Muslim dah ada org book...


mood : Frust



err... hensem jaket tu...

ok... macho spek mata tu...


Ehem3... dengar citer Ustaz Amirul nie dah bertunang... tunang dia nie kata orang adik angkat dia... sebabnya anak kepada ayah angkat dia yang jugak partner bisness dia merangkap tok guru dia yang mengajar dia mendalami Rawatan Perubatan Islam tu... ala, yang petang-petang kul 6 petang dekat astro prima tu As-Syifa... Hurm... Betul la tu aku rasa...


Terserlah bukan muka happy excited bahagia dia... =)


Tunjuk sikit cincin yang cantik tu... hehe... memang cantik pun... =)


Posing sikit... =)


Ok... dia dah di book, dah di tanda, dah berpunya... gadis2 di luar sana termasuk aku sila matikan niat anda semua untuk mengorat dia. Harap Maklum.


Biodata Noor Dayana
Nama : Noor Dayana Haji Lokman
Umur : 24 Tahun
Kerjaya : Pelajar Jurusan Perubatan di Universiti Mannipal, India.


Fuyyoo! bukan sebarangan orang cik Dayana nie... budak medic tu... ok bukan budak dah, bakal doktor tu! nganga mulut sat aku. Bertuah tuan punya badan... sama-sama bertuah. Bagi aku they suit each other. =D tumpang happy!


“Ciri-ciri Dayana yang merendah diri, bertudung, solehah dan sedap mata memandang merebut hati saya. Keserasian yang ada membuatkan kami yakin untuk bersatu,’’ katanya.

Pasangan yang merahsiakan jumlah wang hantaran itu bercadang menaiki jinjang pelamin pada 1 Syawal (30 Ogos) di Masjidil Haram, Makkah.

“Kami ingin menurut sunnah nabi dan sahabat yang memilih tempat suci itu untuk berkahwin. Selepas diijab kabul saya akan buat tawaf, solat sunat dan selepas itu baru akan membatalkan air sembahyang,’’ katanya yang kurang mengambil tawaran berlakon kerana mahu menumpukan perhatian kepada pusat perubatannya. Read more


*credit to silampuneon, nelayan laut-dalam, encik nakal


p/s : apa pasal aku rasa entri kali nie macam ada unsur2 jeles?? hahaha

p/s/s : cik nura, cik kak anis... sedor2... haha


Kalau suka boleh like...^_^

4 ulasan:

Nurul berkata...

sabor cik zana oii..HAHA!(gelak kejam) XD

zana berkata...

huhuhu... ku pasrah...

doa moga dia bahagia ja wei.. *chewah ayat cliche para artis yg dh bcerai.

hahaha...cheq minat ja.. =)

Nurul berkata...

aq saja nak "perangat" ang wei! bhahahaha "P

zana berkata...

hahaha... aku tau ang mg suka 'perangat' aku...x pa wei.. bahang dah terasa...=P