Selasa, 26 April 2011

1st Junior Masterchef



Pow!! pow! pow!! pow pow!!  *bunyi mercun harap maklum... haha


Sedih....
-
-
-
sebab junior masterchef dah habis....


Happppppppppyyy!!!!
-
-
-
sebab ISABELLA menang! yeyyyyy!



Tak sia-sia aku sokong dia dari awai junior masterchef...haha berbaloi2...! =P





Reaksi bila menang... over u... haha, sapa la tak happy wei bila menang 1st prize...



Nie la muka2 suci peserta junior masterchef australia season one... semua muda2 lagi 8-12 tahun tak silap aku.... muda2 lagi dah pro masak...



Masa finale hari tu, budak2 nie kena masak desert apa ntah nama dia... green chouq?eh, aku tak tau main sebut ja tu... tapi yang pasti susah kot nak buat, nak kena sumbat2, susun tinggi bertingkat2 la... tengok gambar dia pun tau susah tapi tau kompem sodAPP!



Nie adik dia Sofia. Adik dia pun masuk jugak junior masterchef nie. Comey kan dua2 orang... =)



Kira hebat la tu... sorang semifinal sorang lagi champion!


Aku harap ada lagi junior masterchef season 2! ku tunggu dudamu.... err, i mean ku tunggu masterchef mu...haha. Suka tengok budak2 pandai masak chewah, bajet macam la aku tua sangat. =P sebabnya tengok depa masak macam pro ja... 

lempar ja masuk kuali and then pufff!
-
-
-
-
-
-




sedap kott... *macam aku pernah rasa...


Apa2 pun... bagi aku program rancangan macam nie lagi bagus22222 dan menarik22222 berkali ganda dari program nyanyian tuuu... can't wait to see masterchef malaysia lak!! XD


Kalau suka boleh like...^_^

Tiada ulasan: