Ahad, 10 April 2011

4 jam pikir tak tau letak tajuk pa... ha! TQ!! =D


Hati aku sedang berbunga-bunga... bunga kekwa, bunga ros, bunga tulip, bungai seri pagi, bunga rafflesia, bunga taik ayam, bunga melur, bunga teratai, bunga apa lagi?? ha! bunga matahari, bunga matabulan, bunga matabintang... hahaha... pendek kata kalau orang boleh nampak hati aku sekarang nie, orang akan nampak sebuah taman yang dipenuhi bunga-bunga! bak kata adnan dalam hati ada taman... i like ur tagline abg sam ... *kenyit mata sikit...


Petang tadi masa aku check cerpen baru dekat p2u, aku ternampak satu cerpen nie... tajuk dia bagi aku "ewww" dah la tu tak best tajuk dia tapi sekali aku baca... "Eh, eh.. tu bukan cerpen yang aku hantar bulan lepas ka??" hahahaha... mangkuk la aku ni cerpen sendiri pun boleh lupa... adoaii..


Disebabkan hari nie 1st day cerpen 1st aku tu muncul p2u buat 1st timenya *berapa banyak1st la... aku rasa teruja bila dapat komen2 yang SUPERB! sebab tu adanya n3 nie... hehe


Rasa nak senyum! can i smile now... i want to give u all a big big big smile... lebar punya...




Terima kasih daun sirih la kat semua-semua yang baca my 1st cerpen tu... ngeh3 *minah kecoh orang len tulis cerpen beriban punya banyak dah ok ja... yang hang nie baru 1.. 1! satu! kecoh bagai nak rak. Lantaklah, tu orang len, nie aku... apa ingat senang orang nak komen baik-baik pasal kita?? kalau orang maki kita mau nanar 8 hari 8 bulan kot... luka mendalam tu... haha.


Sebab tu n3 nie aku dedicated khas untuk orang yang dah baca and komen baik-baik dekat cerpen aku tu... =)




thank you lagi sekali...*Saja pilih yang lip lap lip lap nya... biar meriah sikit... hahaha...




that's all... tima kaseh ya... =)


opss... nak baca?? klik sini.


p/s : nama dekat cerpen tu xana tapi aku ingat lepas nie kalau ada rezeki tuhan bagi idea boleh buat cerpen lagi aku nak guna nama betul... zana.. =)

p/s : Walaupun tak ramai komen, setakat ni semua komen yang aku dapat stok terbaik dari ladang. Takut sangat orang maki aku... haha... walaupun orang kata anggap ja caci maki tu sebagai kata-kata perangsang untuk buat yang lebih baik tapi pada aku tetap mengerikan! nighthmare wei...


Kalau cerpen aku best boleh like...^_^

Tiada ulasan: