Khamis, 7 April 2011

esok result Si Pochi Minachi (SPM) =P keluar

tak tau nak letak tajuk pa...
*dah letak dah...

tak tau nak kata pa...
*dah kata dah...

tak tau nak tulis pa...
*dah tulis dah...

tak tau nak mula cam na...
*dah mula dah...

tak tau.. tak tau.. tak tau...
*tau... tau... tau...

--------------------------------------

Diumum dengan segala DUKA/SUKAcitanya.... bahawa esok 230311 result SPM akan diumumkan dan...

saya budak ngok ngek yang esok nak pi ambik result spmnya yang insyaALLAH mungkin.......... baik, flying colour, boleh la cukup-cukup makan, flying kick?? haha... tak tau la...

ya that's word appear again... TAK TAU!

ish.. agak takut, agak rimas, agak ketaq kepala lutut, agak goyah, agak segala agak-agaknya lah.. dah cuba steady tapi tak tau la... *it's appear again TAK TAU.. boleh dak kalau esok aku pi ambik result then pi dok diam-diam kat satu penjuru rumah sampai panggilan masuk uni keluar pastu baru aku keluar dari situ?? boleh dak...?? 

pang!!! kan dah kena penampaq tanya soalan bangang. (--")

Ntah la... esok takut satu ja masa ambik result tu... takut kalau tiba-tiba aku...


pengsannnn.... cam na?? boleh jadi kot... aku kadang-kadang lemah semangat tak bertempat.

tak tau la.. *it's appear again TAK TAU..

kat FB mula dah macam-macam status... hehe... handphone aku orang mula bagi mesej-mesej yang... doa-doa tu nak kena forward kat 9 10 orang tu... paham kan... =) tapi tak kesah la besa la tu... 

kemudian....

kalau esok result aku keluar flying colour tak pa, tapi kalau keluar flying kick... memang nak kena sedia mental dan fizikal... sebabnya mesti lepas nie ayat-ayat yang berbunyi begini :-
  • Dapat berapa A+??
  • Ada fail dak?
  • Lulus ka gagal?
  • Macam mana result?         
nie yang nak kena tabah banyak-banyak nie... =)
Pa2 pun memang la aku mengharapkan yang terbaik untuk aku dengan
my pren semua... insya ALLAH...


Aiseh...doa kan ja la yang terbaik. moga-moga aku tak pengsan tak menangis keluar air mata berdarah sudahhh... =)
usaha dah
tawakal dah
doa pun dah
tungguuuuu...

p/s : agak-agak la kan aku sorang ja ka yang rasa cam ni ka semua candidate spm pun sama gak mereng cam aku???  


Tiada ulasan: