Khamis, 7 April 2011

Tiba-tiba rasa nak bela...

Well hello there world! as you might able to see down there...  i have bought...

chewah bajet anwad hadi bley...haha

ok2... tak ah hari tu masa layan tengok Rtm 1, yes Rm 1... tak yah la prejudis sangat dengan Rtm 1 nie sikit-sikit layan Tv 3,channel 8 tambah-tambah astro lagiiiiii la... KBSW, HBO, DiVA and sekian-sekian... tengok la pulak Rtm 1 nu...best pa...=D

tiba-tiba depa tayang menatang comey nie... perghh! terus tergoda kot... comey gila! dan-dan rasa nak bela... haha... beruang panda merah namanya. Dah lah kecik comey pulak tu. Tak caya tengok kat bawah nie...

bajet cute... bajet cute... orang nak tangkap gambar aku tu.. =P
i loikkke! i like!
Oooyaa... Comey kan? kan? first time tengok terus rasa nak bela... dapat sekor pun jadi l.... tapi tu la kat maysia  mana ada... dia banyak kat Nepal dengan Filipina ja.. negara lain macam India pun ada gak. Kalau mintak gak memang nak  kena la... kena gelak... haha. Tak pa la teman bela dalam mimpi teman udohh lerr..

NEXT....

 Menatang lain yang aku tiba-tiba rasa nak bela... taraaaaaaaaaaa...



cakkk!
Comey kan? eh... silap... lagi sekali, lagi sekali... taraaaaaaaaaaaaa...




wassup bro...
Ya sila terkejut... aku rasa nak bela anak rimau. Comey kot aku rasa tapi nak anak rimau ja la, bapak rimau ka, mak rimau ka aku tak mau la... nak yang anak ja..hehe cute ja aku rasa menatang time kecik-kecik... lalala...


comelnya dia babam tidor


comey gila kot... nie semua gara-gara aku tengok cita Two Brothers la nie semalam. masa aku tengok budak laki dalam cita tu nama Raoul kot tak silap aku tidor dengan anak rimau yang nama Sangha tu siap hisap botol susu lagi tu. Comey ja macam baby. Pastu masa anak rimau nie main nyorok-nyorok dengan budak Raoul tu dia menyamar jadi patung. Syok aku tengok pandai main anak rimau tu... cute.

Nie la cita Two Brothers tu...

walaupun cita pasal rimau ja tapi best penuh nilai persaudaraan. Kalau binatang yang dah lama terpisah pun kenal lagi saudara dia ni kan pulak manusia kan. Tapi tu la, mana nak kautnya anak rimau nie kalau nak bela pun... haha, sekali dia ngap aku tak pasal ja... hurmmm

tak pa la... tak dapat anak rimau dapat yang iras-iras dengan rimau pun jadi lah....hehe. Nie yang kat bawah nie pun dah belang-belang cam rimau walaupun muka tak brutal tak pa la... tak leh aummmm! tapi leh meowww ja pun... aku redha... hahaha, sayang punya pasal la katakan.

apa... nak gaduh?
hahaha...  kale tu dah nak sama macam corak kusyen umah aku ja aku tengok dia nie...=P

Tiada ulasan: