Selasa, 26 April 2011

Nantikan.... jeng jeng jeng...


ok! aku memang teruk bila bab nak letak tajuk...haha







Nie masterchef us punya... tengok muka pak cik bajet hensem kat atas nie... pak cik nie nama dia Gordon Ramsay Dr.Rozmey, dia ni salah sorang judge yang pro dalam masakan la... tapi bila dia komen perghhh! style nak maki ja bunyi, pedas kalah cili padi! memang kaw2 dia komen, sampaikan yang laki pun boleh nangis...woot2! Dulu2 dia femes dalam hell kitchen... haha... what the hell?? tapi best, hell kitchen nie pun aku layan jugak... hehe


Ok coming soon this oktober 2011... dengar citer ler... cer cite cer cite...
-
-
-
-
-
-



Nie orang kuat masterchef malaysia....


Hurmmm...aku rasa entri aku banyak pasai masterchef??? haha... layan kan ja la...dah suka nak buat cam na... tak pa... tunggu masterchef malaysia start pulak aku updated lagi banyak... tiap2 minggu aku buh... haha.


Cuma nak syer2 la... 1 MEI 2011 masterchef us season 2 akan start! yeyyy... =D


Kalau suka boleh like...^_^

Tiada ulasan: