Ahad, 10 April 2011

Ini AnwarHadi superb! kena tengok...

Ok rasanya semua orang kenal mamat kat bawah nie... kalau yang tak kenal tu aku rasa meh-meh la kenal sekarang sebab dia nie memang cool... memang terbaik terbaik terbaikkkk wa cakap sama lu... =D

#6 EwwW



EWWW!!! my faveret... can't stop smiling everytime watch this video...

#9 Brown Hexahedrons



Yang nie pun best jugak! ala, kalau tanya aku semua aku cakap best... haha... mamat nie orang kampung aku gak... orang kedah, so... agak bangga la anak kedah boleh jadi femes macam dia... speaking cayaq cair kot...dia punya accent aku suka. Pernah gak la berangan boleh speaking berabuk macam dia nie... tapi in my dream, in my dreammm... bi pun kantoi dapat A- ja...tak payah la nak berangan... haha!


Yang bestnya pasai dia... tiap-tiap minggu dia upload video baru. =)


Klik link nie kalau nak tengok video terbaru dia.



Kalau suka ini anwarhadi boleh like...^_^

Tiada ulasan: