Rabu, 29 Jun 2011

Worst day...


mood : tired and emotional... =) euphemism... hahaha...


Currently stayed at "Surau Dewan Mini" sebabnya badan nie dah tak larat nak bangun dengan kaki dah lemah lutut nak berjalan... soooo pathetic... ya2... tau. Tapi memang la tak larat nie, sakit perut, sakit kepala... adoi, tu yang duduk dekat surau ja memang dah tak larat nak menapak balik bilik, aku takut kalau aku balik bilik kompem kuliah Madam Mazrah burn... ngeh3.. XD. Tu yang terpaksa bermastautin dekat surau walaupun kena tunggu 4 jam... tak pa tak kesah... aku kan gigih... hehh.


Minggu yang pack... minggu depan pun... tak tau sempat balik ka tak minggu nie... kerja grouping banyak lagi tak siap... kerja individual tak payah cakap lah... assignment pun dah start dapat... da la "sikit"............. kalau buat pun insyaALLAH hidup lagi... tak pernahlah lagi dengar orang mati terkejut sebab assignment banyakkan... bolehlah...


Hurmmm...komplen banyak2 pun kalau kerja tak jalan tak jadi jugak kan.... tak pa, tak pa... kalau usaha buat mesti boleh siap... aku tau boleh punya.... boleh boleh.... boleh!!

p/s : harus tulis perkataan positif banyak2...haha biar positif jugak.
p/s/s : err...entry sepatutnya post minggu lepas... tapi aku malas nak edit...so, bayangkan ja la anda semua sedang travel ke masa lepas... haha...


 Terima kasih daun kari, sila lah like sekali...^_^

Tiada ulasan: