Isnin, 2 Januari 2012

Mari bercerita...


Baru dua hari kelas sesi 2012 start, aku dengan kawan2 sekelas yang tercinta dah banyak buat 'Drama'! hehh... tapi alhamdulillah drama menjadi so tak yah nak persoalkan kredibiliti kami sebagai pelakon hebat abad ke 21. *ahaks... bajet diva lerrr tu... tapi aku pelakon extra ja la. Hokey, enough with the drama. ;)

 Cik Afiey dengan Cik Fatin. =)




Last year punya story. Tapi baru ja jadi... aku ada join contest buat cerpen masa minggu KASA hari tu... Erk, jangan tanya KASA tu benda apa. Aku pun tak tau, orang panggil KASA aku pun panggil ja KASA. Nie semua berkat Cik Afiey yang comey kat atas tu lah. Kalau dia tak bagitau and suruh aku masuk mesti aku tak menang. Ya, I won... tak yah lah buat muka sembelit kot ya pun....  {-___-"} tu dia lah orang kata tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia untung boleh makan KFC... Aku dapat no 3... kira ok what? first time join dapat no 3 ok la tu... *ka sebab memang ada 3 orang ja yang join??? oh no!






Hari tu aka last year... hadiah novel Cabaran 50 Buku untuk bulan oktober dengan november dah dapat dah. Senyum lebar you pagi tu... "ehem3, pak cik posmen sudah sampai...." muka teruja tak boleh blah. Bukak ja pembalut tu......


Taraaaaaaa!.... 


Dua2 keluaran baru Jemari Seni. Yang oren tu tajuk dia Sehiris Bulan karya Hafizah Iszahanis. Yang ala-ala men in black tu AdaMaryam karya Xarine.  Xarine punya style penulisan pun best jugak ala-ala thriller. Me like. Nak komen lebih2 pun tak boleh lagi setakat nie sebab aku tak sempat nak baca lagi sempat tangkap gambar. Nanti bila2 free aku buat review dia.






Last but not least... jeng jeng jeng... kawasan jajahan aku. Meriah gila bukan? Tapi tu la port paling best dalam bilik aku. Nampak bendera tu? betapa gigih lagi semangat patriotiknya aku kan kan kan... tiga bendera sekali aku tempek. =)

Pfttttt... bendera free bolehlah. (Dapat masa PM kita yang rosy cheek, cherry lips and snow white skin... uhuk3! kalah perempuan you. PM kita lawa wei... serius tak tipu). Cuba suh beli? raya haji tukaq dengan raya cina tahun depan pun belum tentu aku habih pikir nak beli ka dak. Bendera aku satu ja, lagi dua tu Nabilah punya. Aku tolong pegang ja tapi memandangkan tuan punya bendera tak mai claim  kat aku. So, consider aku punyalah... ;) 

Motif letak gambar kawasan jajahan aku? tak dak motif saja menggedik.
P/s : Dah lama tak update pasai kucing kesayangan aku tu... nanti next entry aku update pasai kucing aku yang seksi tu okey. =)


4 ulasan:

Pondok Usang berkata...

nak pinjam itu buku.. selamat tahun baru..

zana berkata...

~pondok

boleh3.. ;) selamat tahun baru jugak...

Khairi Mohd berkata...

Thanks membaca Adamaryam :)

Harap awak menyukai, dan juga menyukai novel saya di masa depan.

:)

zana berkata...

~Khairi

Wah, penulis sendiri sudi komen kat sini. Thanks :) dah baca adamaryam. Setakat nie puas hati baca karya xarine. lain dari yang lain...