Isnin, 22 Ogos 2011

Berita nie kalau tersebar macam angin... laju ja...

gambar sekadar hiasan

Pagi tadi satu U kecoh...!

Kecoh sebab apa?? kes seorang student lelaki tikam roommate dia. Alkisah punca dia buat macam tu? wallahualam, aku pun tak tau hanya dia yang tikam tu ja tau punca dia buat macam tu...tapi dengaq cita dia buat macam tu sebab stress pastu ditambahkan lagi dengan masalah makwe... tapi tu nama pun khabar angin kan, lagi pun kes nie jadi kat asrama laki so, aku tak bapa tau sangat kisah yang sebetoinya cam na.

Tapi kalau ikut cerita budak lelaki kelas aku, depa cakap bukan tikam tapi kena toreh... *seriau aku dengaq, ngilu oii... budak laki yang kena toreh tu tengah lena masa kena toreh tu. Melalak gak la dia menjerit mintak tolong. And then certain part aku lupa... hehe, yang ingat depa jumpa budak laki tu kat tandas dengan badan dia penuh darah. La, dia ada dekat hospital masuk ICU.

Hurmmm... agak menakutkan la... rasa cam sycho ja budak nie... dok tak dok nak toreh orang. Tapi nak kata lebih2 pun aku tak tau cerita sebetoinya cam na. Hari nie saja aku dah dengaq tiga versi cerita yang berlainan. Ada yang cakap mamat tu tikam satu badan! hat nie memang aku tak cayalah... 

Tapi yang tak bestnya... budak nie satu kos dengan aku... agak frust, bengang dengan malu gak la... tak pasai ja bila sebut pre-law orang cakap sycho... perghhh! tuduhan tak berasas langsung... tapi kesian pun ada gak la, Yala mesti ada sebabkan dia buat macam tu... sakit ka...

Conclusionnya... aku nak buat kerja aku... esok nak kena submit kat lecturer dah... sekian... =)

p/s : Berita nie baru ja jadi pagi tadi tapi dah masuk berita dah. Cepatkan cerita tersebar. Esok kompem masuk paper... cayalah cakap aku... nie ada link kawan2 kelas aku jumpa pasai berita nie. Boleh ja klik kalau nak baca... tapi satu ja la aku nak cakap... jangan caya sangat, ada yang depa tokok tambah. =) 


MyNewsHub : Leher pelajar IPTA dikelar rakan putus tunang. *yang nie lagi tak boleh blah tajuk.


Kalau teruja boleh like...^_^

2 ulasan:

msredcheesecake berkata...

eee takutnya....stress je kelar org...

selamat hari raya maaf zahir batin

zana berkata...

msred~

mnakutkan kn... huhu... dia stress sgt agknya tu smpai x leh nk pkr dh..

thanks selamat hari raya maaf zahir batin jgk.. =)