Selasa, 16 Ogos 2011

CLUeless...


 sekadar hiasan alam.. =) cantikkan....


Rasa nak update blog... macam2 benda nak cita... pasai kucing aku mandi dalam baldi pun kalau boleh aku nak cita... tapi tu la...assignment selalu jeles dengan aku... dia cakap dekat aku kan...

"Dari hang sibuk2 taip entry... baik hang TAIP ASSIGNMENT yang menimbun!"

alkisah tu la kisahnya dah lama tak update blog, bukan sebab tak mau... tu tu tu... ayat kat atas dok bermain-main atas kepala... (-_-")

tapi alhamdulillah lah... tinggal satu lagi assignment ja and the best part is aku tak payah nak taip2... hehe... kena cari keratan akhbar ja... tapi the worst part... how an earth am I going to find theose articles?? damn... articles again.... (-_-") haihhh...
sejujurnya aku tak suka cari article...

Tiada ulasan: