Selasa, 1 November 2011

Dekat di uitm dekat lagi dihati...

HAPPY NOVEMBER dear readers =') hari nie 1/11/11 tunggu 11/11/11 mesti ramai orang kahwin... ngee~

P/s : entry nie aku buat masa last day dekat u.

M4-04-08... nie lah bilik asrama aku yang first! yala aku kan study dekat2 rumah ja... mana pernah rasa duduk dekat asrama macam mana, tadika dulu pun seberang sungai (betoi nie tak tipu bukan seberang jalan tapi seberang sungai!) sekolah rendah pun boleh dikategorikan dekat jugak sebab kadang2 aku kayuh beskel ja pi sekolah. 

Sekolah menengah 5 tahun sekolah yang sama 500 meter ja dari rumah aku. 15 minit jalan sampai... naik keta 5 minit dah sampai... pendek kata sejarah sekolah aku nie memang semua dekat2 ja dengan rumah. 

Bila dah masuk U nie aku expect kena sambung study jauh la macam kakak sulung aku tu. Tuptuptup... UiTM Merbok! la... jadi non-resident pun no hal... boleh ulang-alik hari2. Masuk U pun dekat dengan rumah... tapi kan... Best what! tiap2 minggu aku balik rumah... hahaha jangan jeles... kadang2 tu seminggu 3 kali aku balik rumah... untung badan la katakan.

Err... introduction TERpanjang la pulak... hehe.

 
err...barang2 aku setelah dikemas semua sekali... errmmm...sikit ja kot... =P

Cuma nak bagitau for sure someday I'll miss all this things... my meja study, my almari baju, my katil tempat aku golek2... ='( ah, ayat pasrah boleh padahal meja study aku buat tempat letak buku ja.. hehe sebab aku bawak meja bulat sendiri... aku suka bersila kat bawah ja... =')



 
Sebelum 29September2011 sepah aku tau... tak sempat kemas. Boleh pakai alasan nie?? 


Selepas 29September2011 taraaa... tak sepah dah. Cuci calat kot. Yala orang semangat nak balik rumah. Gila tak excited


 
My bigboard! heh. Sepatutnya syer dengan Ain... tapi berdasarkan pemerhatian aku... semua benda yang ada kat board tu aku punya... err... Ain punya satu ja kertas putih yang terkelepek tu... ehehe.


 
Port paling best! my katil... katil aku sangat best... port paling strategik... hehe... sebabnya katil aku terlindung sikit dari matahari berbanding yang lain... sebab tu aku asyik tidoq ja kalau dalam bilik... haih bila nak insaf!



Benda yang paling aku tak leh lupa dan tak akan lupa.... Permandangan belakang bilik aku! of course la logi tercinta tu... mana nak cari permandangan 5 star macam nie kat u?? Nie la rupa loji yang selalu aku sebut2 tu...

Direct bilik aku kot... bau pagi2 tak payah cakap la... memang semerbak.


Nie kolej Murni. Dekat UiTM Merbok... kolej Murni la yang paling baru and nampak macam hotel. Kalau malam2 lagi cantik. Boleh nampak gak dari bilik aku...


Permandangan serba hijau... selalunya kalau petang ada la lembu2 dok makan rumput kat sebelah pagar U tu... cee, tiba2 aku rasa macam duduk dekat country pulak... yala mat salleh punya farm tu... bajet omputih sat... hahaha padahal tengok lembu makan rumput ja pun... haih. 

 
Pastu mesti aku teringat kat mak cik berdua nie... Feeqa, Ain... next sem kami duduk bilik lain2 dah.. Manalah aku tak teringat kat depa nie... perangai macam budak2... haih... tengok la budak U susun kasut macam mana?? genius tahap melampau-lampau aku pun kagum tengok... hahaha... nie semua Ain la punya kerja.


Hasil susun kasut oleh mahasiswi UiTM Merbok... bombastik you... nak letak gambaq depa sekali masa posing depan kasut nie tapi seksi sangat la pulak... hehe. So, selipar ja la yang fames. =)


A tears from friend through the window of life.....

-------

BAJETT! padahal Liyana tuang ayaq yang dalam water heater sebab ada semut masuk pastu tak leh minum dah ikut tingkap bilik sebab malas nak pi toilet kat hujung dunia tu. >.<


4 ulasan:

Liyana Roslan berkata...

amboiii sempat lagi kata aku malas eh... asemmss betul.

zana berkata...

~Liyana

gurau-gurau manja... ahaks... ;)

Liyana Roslan berkata...

errrrr, geli tau.... hahaha

zana berkata...

~Liyana

geli tanda sayang... tetiba...hahaha