Selasa, 1 November 2011

bila ditanya saya akan jawab.

Ditag oleh msred yang baik hati dan ramah dalam post NIE. Saya jawab... tapi before that kita post dulu dia punya rules ok. Apa ingat malaysia ja ada supreme law? tagged2 nie pun ada laws dia jugak.. =') 


1. You must post these rules
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you're reading this' you legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people.

Ok done with the rules... next!

About me huh?? saya tak fames sapa lah nak ambik tau pasal saya kan... ahaks..

1- Suka kucing!
2- Tak suka nombor ganjil.
3. Mengidam blueberry cheesecake. *sampai sekarang tak dapat lagi... isk3.
4. Suka dengar lagu dahulu kala.
5. Buku, novel, komik are my favourite things.
6. Boleh hidup tak da tv, tak leh hidup x dak laptop & handphone.
7. Suka berangan benda yang mustahil.
8. Senang menangis tengok or baca cerita sedih.
9. Tidur dalam kelas, benda wajib!
10. Tak suka duduk jauh dari parents. Anak manja? no la... anak  mengada ja...
11. Prefer BUAYA than snakes... takut gilaaa...

Dah exposed... next!

Soalan yang msred tanya...

1. Perkataan atau ayat yang sering anda gunakan?
Aku pengsan...
What the cat??
Mata ke atas kaki ke muka.

2. Anda jenis left brain atau right brain?
People often said my right brain works better than the left brain. Probably right brain. Math lembab. =')

3. Adakah anda seorang yang setia?
InsyaALLAH ya... setakat nie setia lagi dengan kucing saya Azlee Khairi...

4. describe yourself in 3 words?
Penyayang, Penyabar, Pemurah... *sumpah pengsan...

5. Coffee? Tea? or Milo? Which one is you?
Not one of that is me... I layan nestum jerr...

6. Apa perkara paling buruk sekiranya pasangan anda lakukan yang boleh buatkan anda terus tinggalkan dia?
Ala, nie yang lemah nie... tak ada pasangan lagi lah. Nanti dah ada pasangan saya fikirkan.

7. What is your worst nightmare
Soalan yang paling best! Klik sini. Dun worry dia open new tab. =)

8. Sehari berapa kali anda gosok gigi?
Setiap kali mandi dan sebelum tidur. Total up 4 kali macam tu la.

9. Adakah anda addicted to something? Apa dia?

10. Movie paling tak best?
Saya layan movie best jerr...

11. If you decide to join this tagging game, Why?

Dah jawab... next!

Soalan untuk mereka yang ditag.

1. Blog zana berat tak?
2. Cadangan untuk tambah baik lagi blog zana?
3. Antara ayam katik dengan ayam KFC mana lagi sedap?
4. Favourite novel anda?
5. Binatang paling suka?
6. Tempat yang paling sejuk pernah pergi?
7. Tengok rancangan 30 minit bersama Ustaz Don tak?? Kalau ya, Komen sikit.
8. Adore artis mana?
9. Blog apa yang wajib di buka setiap kali online?
10. Anak ke berapa dalam family?
11. Agak-agak bila nak kahwin??? hehe

Dah tanya... next!

Mangsa tagging zana.

Amirah, Lady Jaja, Cik Kulin, Addin, Aty, Miss Epal, Lya, Minah NgokNgek, Fateha, Aishah Amira, Fiffyqaqah.    


P/s : Msred thanks for the tagged. =) Enjoy making it... and untuk yang di tag. Selamat berhibur menjawabnya. Tiada paksaan mahupun ugutan berani mati. Lapang2 boleh ja jawab... hehe.



12 ulasan:

Fazleyatul Aini berkata...

wuu banyak nya soalan
nanti saya buat
thanx sudi tag saya
dah lama tak buat aktiviti tag ni. hehe

rintzpalil berkata...

Soalan yg buat saya gelak2 pg2 ni.

zana berkata...

~Lya

saya pun sentap gak mula2 tgk soalan banyak..hehe tapi bila dah cam enjoy lak rasa.. welcome n thanks jugak kat awak.=)

zana berkata...

~azrinna

funny aa? haha samalah saya ulang baca gelak jugak. ;)

amie berkata...

nanti intenet laju saya jawab ye cik zana. HAHA

zana berkata...

~forever yours

beres... take as many time as you need. ;) no need to rush wokey?? hehe

msredcheesecake berkata...

mimpi kena kapak?

thanks layan tag msred... hhee

zana berkata...

~msred

sumpah tu plg nightmare... =( takut gila...


welcome. =)

Azzah berkata...

sekarang musim tag2 kan

Tanpa Nama berkata...

nak buat mcm mane ni? haha. tak pandai lerhh . XD

zana berkata...

~Azzah


yepp! musim dia dah sampai...hehe

zana berkata...

~fateha

buat macam kat entry saya nie.. sama ja. Simple ja, dun worry you can do it.=)